उच्च सरकारी वकील कार्यालय,
सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) ऐन,२०६४ को दफा २५ र
सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) नियमावली २०६५ को नियम १४ को प्रयोजनार्थ
नागरिक वडापत्र
क्र.सं. |
प्रदान गरिने सेवा |
आवश्यक कागजातहरू |
सेवा प्रवाह गर्दा लाग्ने समय |
सेवा दस्तुर |
सेवा प्रदान गर्ने शाखा |
निर्णय गर्ने पदाधिकारी |
गुनासो सुन्ने अधिकारी |
१. |
आफ्नो प्रादेशिक अधिकार क्षेत्र भित्र रहेका प्रदेश प्रमुख तथा प्रादेशिक स्तरको नेपाल सरकारको कार्यालयका प्रमुखले मागेको कानूनी प्रश्नमा राय सल्लाह उपलव्ध गराउने । |
सरकारी वकील सम्वन्धित नियमावली २०७७ को नियम ३८ बमोजिमका रित पूर्वकका कागजात । |
पत्र सहितको कागजात प्राप्त भएको मितिले ७ (सात) दिन । |
नलाग्ने |
कानूनी राय शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
२. |
नेपाल सरकार वादी हुने मुद्दाहरू चलाउने वा नचलाउने (आंशिक) समेत निर्णय गर्ने । |
सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल कागज । |
कानूनले तोकेको हद म्याद भित्र । |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
३. |
नेपाल सरकारको तर्फबाट उच्च अदालत राजविराजमा बहस पैरवी, प्रतिरक्षा गर्ने । |
सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल तथा आवश्यक कागजात । |
पेशी तोकिएको दिन । |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा
|
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
४. |
उच्च अदालत राजविराजले गरेको आदेश वा फैसला (मुद्दा तथा रिट) को कार्यान्वयनको लागि सम्बन्धित निकायमा लेखि पठाउने । |
आदेश वा फैसलाको प्रमाणित प्रतिलिपि प्राप्त भए पश्चात । |
आदेश वा फैसला प्राप्त भएको मितिले ७ (सात) दिन । |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
५. |
हिरासतमा रहेका व्यक्तिलाई मानवोचित व्यवहार नगरेको वा आफन्तसँग वा कानून व्यवसायीसँग भेटघाट गर्न नदिएको भन्ने उजुरी परेमा वा जानकारी प्राप्त भएमा छानबिन गरी सम्बन्धित अधिकारीलाई आवश्यक निर्देशन दिने । |
उजुरीलाई पृष्टि गर्ने कागज वा विवरण वा जानकारी । |
उजुरी वा जानकारी प्राप्त भएको मितिले ७ (सात) दिन । |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
६. |
कारागार तथा बाल सुधार गृहमा रहेका कैदी तथा थुनुवाको मानव अधिकारको अवस्थाबारे अनुगमन गरी आवश्यक निर्देशन दिने । |
अनुगमन प्रतिवेदन, अन्य कुनै स्रोतबाट प्राप्त सूचना, जानकारी वा उजुरी । |
मनासिव समयभित्र। |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
७. |
नेपाल सरकार वादी हुने मुद्दामा पुनरावेदन, निवेदन (अन्तरकालिन आदेश उपरको निवेदन, दोहोर्याई हेरी पाउने निवेदन) सम्बन्धी कारवाही गर्ने । |
सम्बन्धित मुद्दाको नक्कल मिसिल तथा सरकारी वकीलको प्रस्तावित राय/मस्यौदा । |
कानूनले तोकेको हद म्याद भित्र। |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
८. |
नेपाल सरकार/संवैधानिक निकाय/ आयोग/निकाय/सचिवालय/ नेपाल सरकारका मन्त्रालय/ विभाग/ कार्यालयबाट प्राप्त लिखित जवाफ उच्च अदालत सुर्खेतमा पेश गर्ने । |
सम्बन्धित निकायको लिखित जवाफ (विद्युतीय माध्यममा समेत) तथा सम्बद्ध प्रमाण कागजात । |
प्राप्त भएको २ (दुई) दिन भित्र। |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
९. |
मुद्दाको विषयमा कारागार/बाल सुधार गृह एवं अन्य निकायबाट प्राप्त हुने पत्र/निवेदन उपर आवश्यक कारवाही गर्ने । |
निवेदन/पत्र तथा जानकारी माग गरिएको मुद्दाको फैसलाको प्रमाणित प्रतिलिपी । |
निवेदन वा पत्र प्राप्त भएको मितिले ३(तीन) दिन। |
नलाग्ने |
मुद्दा शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
१०. |
कसूरबाट पीडित/जाहेरवाला/साक्षी /प्रतिवादी/अन्य सरोकारवाला व्यक्तिले दिएको निवेदन । |
निवेदन तथा सो सँग सम्बन्धित कागजात । |
निवेदन प्राप्त भएको मितिले ३(तीन) दिन। |
नलाग्ने |
पीडित तथा साक्षी संरक्षण शाखा |
कार्यालय प्रमुख |
सहन्यायाधिवक्ता |
स्वीकृत मितिः २०७८/०५/१३