उच्च सरकारी वकील कार्यालय
धनकुटा
नागरिक वडापत्र
क्र.सं |
शाखा |
सम्पादन गरिने कार्य |
आवश्यक कागजात |
सेवाप्रवाह गर्दा लाग्ने समय |
सेवा दस्तुर |
जिम्मेवार अधिकारी |
गुनासो सुन्ने अधिकारी |
१ |
सोधपुछ तथा सूचना शाखा |
सेवाग्राहीले दिएको निवेदन वा जिज्ञासालाई संवोधन गर्ने, सार्वजनिक महत्वका सूचनाहरु उपलब्ध गराउने |
प्रचलित कानुनले तोकेको प्रक्रिया बमोजिम तथा सम्बन्धित कागजात निवेदन |
तत्काल/कागजात तथा जिज्ञासा प्राप्त भएको सोही दिन |
नलाग्ने |
शाखा अधिकृत / शाखा प्रमुख |
सह-न्यायाधिवक्ता |
२ |
प्रशासन शाखा |
चिठ्ठीपत्र दर्ता चलानी, नियुक्ती, सरुवा, बढुवा, काज, बिदा निरीक्षण, अनुगमन, मूल्याङ्कन, विभागीय कारवाही |
चिठ्ठीपत्र, कारण सहितको निवेदन |
पत्र प्राप्त भएको मितिले ३ दिनभित्र |
नलाग्ने |
फाँटवाला |
सह-न्यायाधिवक्ता |
३ |
पुनरावेदन शाखा |
नेपाल सरकार वादी हुने मुद्दाहरु चलाउने वा नचलाउने निर्णय तथा पुनरावेदन र निवेदन दर्ता एवम् पुनरावलोकन निवेदन र दोहोर्याई हेरी पाउने निवेदन सम्बन्धी कारवाही |
मस्यौदा वा निर्णय सहितको केश फायल, सरकारी वकीलको प्रस्तावित मस्यौदा |
कानूनले तोकेको हदम्यादभित्र |
नलाग्ने |
तोकिएको सरकारी वकील |
सह-न्यायधिवक्ता |
४ |
बहस पैरवी प्रतिरक्षा |
नेपाल सरकारको तर्फबाट बहस पैरवी तथा प्रतिरक्षा गर्ने |
सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल, तथा आवश्यक कागजातहरु |
पेशी तोकिएको दिन |
नलाग्ने |
तोकिएको सरकारी वकिल |
सह-न्यायाधिवक्ता |
५ |
मुद्दा शाखा |
मुद्दा दर्ता तथा उच्च अदालतले गरेको आदेश वा फैसला उपर कारवाही गरी लेखी पठाउने र आफ्नो क्षेत्राधिकारभित्रको कार्यालयबाट प्राप्त लिखित जवाफ अदालतमा पेश गर्ने |
सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल र आवश्यक कागजात तथा विभिन्न निकायबाट प्राप्त लिखित जवाफ सहितको सम्बद्ध प्रमाण कागजात आदी |
कानूनले तोकेको हदम्यादभित्र |
नलाग्ने |
शाखा प्रमुख / शाखा अधिकृत |
सह-न्यायधिवक्ता |
६ |
कानूनी राय |
आफ्नो प्रादेशिक क्षेत्राधिकार भित्रको सरकारी कार्यालय वा कार्यालय प्रमुखले मागेको संवैधानिक तथा कानूनी विषयमा राय उपलब्ध गराउने |
सरकारी वकील सम्वन्धी नियमावली, २०७७ को नियम ३८ बमोजिमका कागजात |
मनासिव समयावधि भित्र |
नलाग्ने |
उप-न्यायाधिवक्ता |
सह-न्यायाधिवक्ता |
७ |
अभिलेख शाखा |
मुद्दा भए / नभएको निवेदन वा कारागार तथा अन्य निकायबाट प्राप्त हुने पत्र/ निवेदन उपर आवश्यक कारवाही गर्ने |
निवेदन/पत्र तथा जानकारी माग गरिएबमोजमि अभिलेख रजिश्ट्रर एवम् प्रमाणित लिखतहरु |
निवेदन वा पत्र प्राप्त मितिले ३ (तीन) दिनभित्र |
नलाग्ने |
अभिलेख शाखा |
सह-न्यायाधिवक्ता |
८ |
लेखा शाखा |
तलब भत्ता लगायत कार्यालयको लेखा संचालन गर्ने |
सम्बन्धित विषयका कागजात एवं सम्बद्ध बिल भरपाई । |
मनासिव समयावधि भित्र |
नलाग्ने |
लेखापाल |
सह-न्यायाधिवक्ता |
९ |
सूचना प्रविधि शाखा |
मुद्दा तथा कार्यालयसँग सम्वन्धित सूचना अद्यावधिक गर्ने, सिएमएस सफ्टवयेरमा मुद्दाको विवरण इन्ट्री गर्ने, वेभसाइट अपडेट गर्ने र सूचना प्रविधि सम्बन्धी काम |
सम्वन्धित कानून एवं निर्देशिकाले तोकेको प्रकृया बमोजिम । |
निरन्तर |
नलाग्ने |
कम्प्युटर अपरेटर फाँटवाला, |
सह-न्यायाधिवक्ता |
१० |
योजना कार्यान्वयन तथा अनुगमन शाखा |
कार्यालयको वार्षिक योजना तयारी कार्यान्वयन गर्ने कार्यालयको कामकारवाहीलाई सहयोग पुग्ने योजना र कार्यक्रम तर्जुमा गरी सच्चालन गर्ने, मातहतका कार्यालयको वार्षिक कार्ययोजना कार्यान्वयनको अनुगमन गर्ने |
वार्षिक कार्य योजना, कार्यालयको कार्यक्रम र क्रियाकलापहरू बारे जानकारी लिन प्रयोजन खुलाई निवेदन दिनु पर्ने । |
योजनामा उल्लेखित समयावधिभित्र |
नलाग्ने |
योजन कार्यान्वयन समिती |
सह-न्यायाधिवक्ता
|
|