नागरिक वडापत्र

जिल्ला सरकारी वकील कार्यालय, बर्दिया

सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) ऐन,२०६४ को  दफा २५ र

सुशासन (व्यवस्थापन तथा सञ्चालन) नियमावली २०६५ को नियम १४ को प्रयोजनार्थ

नागरिक  वडापत्र

फोन नं. ०८४-४२०२०२,  Email: dgao.bardiya@ag.gov.np

क्र.सं.

प्रदान गरिने सेवा

आवश्यक कागजातहरू

सेवा प्रवाह गर्दा  लाग्ने समय

सेवा दस्तुर

सेवा प्रदान गर्ने शाखा

निर्णय गर्ने पदाधिकारी

गुनासो सुन्ने अधिकारी

१.

संघीय सरकार अन्तर्गतको जिल्ला स्तरको सरकारी कार्यालयको कार्यालय  प्रमुखले कानूनी प्रश्नमा राय माग गरेमा कानूनी राय सल्लाह दिने ।

सरकारी वकील सम्वन्धित नियमावली २०७७ को नियम ३८ बमोजिमका रित पूर्वकका कागजात ।

पत्र सहितको कागजात प्राप्त भएको मितिले ७ (सात) दिन

नलाग्ने

कानूनी राय शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

२.

अनुसन्धानमा रहेका मुद्दामा अनुसन्धान अधिकारीलार्इ आवश्यकता अनुसार निर्देशन   दिने ।

प्रारम्भिक अनुसन्धान प्रतिवेदन र सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल ।

अनुसन्धान अवधीभर ।

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

३.

हिरासतमा राखि अनुसन्धान गर्नुपर्ने अभियुक्तलार्इ म्याद थपका लागि सम्बन्धित अदालत र अर्धन्यायिक निकायमा म्याद थप माग्ने ।

सम्बन्धित अनुसन्धान अधिकारीको म्याद थपको राय सहितको सम्बन्धित   मिसिल ।

सोही दिन

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

४.

अनुसन्धान अधिकारीले कसूरको सम्बन्धमा सरकारी वकील समक्ष अभियुक्तको बयान गराउने ।

सरकारी वकीलले आवश्यकता अनुसार अभियुक्तसँग सोधपुछ   गर्ने ।

पक्राउ परेको अभियुक्त र सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल ।

सोही दिन

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

५.

नेपाल सरकार वादी हुने मुद्दाहरू चलाउने वा नचलाउने (आंशिक) समेत निर्णय गर्ने ।

नेपाल सरकारको तर्फबाट सम्बन्धित अदालत र अर्धन्यायिक निकायमा अभियोग पत्र दायर   गर्ने ।

सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल कागज ।

कानूनले तोकेको हद म्याद भित्र

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

६.

नेपाल सरकारको तर्फबाट बर्दिया जिल्ला अदालत र अर्धन्यायिक निकायमा बहस पैरवी, प्रतिरक्षा र वकपत्र गर्ने ।

सम्बन्धित मुद्दाको मिसिल तथा आवश्यक कागजात ।

पेशी तोकिएको दिन

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

 

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

७.

बर्दिया जिल्ला अदालत र अर्ध न्यायिक निकायले गरेको आदेश वा फैसला (मुद्दा तथा रिट) को कार्यान्वयनको लागि सम्बन्धित निकायमा लेखि पठाउने ।

आदेश वा फैसलाको प्रमाणित प्रतिलिपि प्राप्त भए पश्चात ।

आदेश वा फैसला प्राप्त भएको मितिले ७ (सात) दिन

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

८.

नेपाल सरकार वादी हुने मुद्दामा पुनरावेदन, निवेदन (अन्तरकालिन आदेश उपरको निवेदन) सम्बन्धी कारवाही गर्ने ।

सम्बन्धित मुद्दाको नक्कल मिसिल ।

कानूनले तोकेको हद म्याद भित्र

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

९.

नेपाल सरकार/संवैधानिक निकाय/  आयोग/निकाय/नेपाल सरकारका मन्त्रालय/ विभाग/ कार्यालयबाट प्राप्त लिखित जवाफ बर्दिया जिल्ला अदालतमा पेश गर्ने ।

सम्बन्धित निकायको लिखित जवाफ (विद्युतीय  माध्यममा समेत) तथा सम्बद्ध प्रमाण कागजात ।

प्राप्त भएको २ (दुई) दिन भित्र

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

१०.

मुद्दाको विषयमा कारागार/बाल सुधार गृह एवं अन्य निकायबाट प्राप्त हुने पत्र/निवेदन उपर आवश्यक कारवाही गर्ने ।

निवेदन/पत्र तथा जानकारी माग गरिएको मुद्दाको फैसलाको प्रमाणित  प्रतिलिपी ।

निवेदन वा पत्र प्राप्त भएको मितिले ३(तीन) दिन 

नलाग्ने

मुद्दा शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

११.

कसूरबाट पीडित/जाहेरवाला/साक्षी /प्रतिवादी/अन्य सरोकारवाला व्यक्तिले दिएको निवेदन ।

पीडित, जाहेरवाला र  सम्बन्धित सरोकारवालालार्इ न्यायिक कारबाहीको बारेमा जानकारी र परामर्श दिने ।

निवेदन तथा सो सँग सम्बन्धित कागजात ।

निवेदन प्राप्त भएको मितिले ३(तीन) दिन

नलाग्ने

कसूर पीडित तथा साक्षी संरक्षण शाखा

जिल्ला न्यायाधिवक्ता, सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता

जिल्ला न्यायाधिवक्ता