सेवाग्राही वडा पत्र 

जिल्ला सरकारी वकील कार्यालय , जुम्ला

सेवाग्राही  वडा पत्र  

फोन नं . :- ०८-५२०१८  ईमेल :-  dgao.jumla@ag.gov.np, districtattorneyjumla@gmail.com

क्र.सं.

शाखा

सम्पादन गरिने कार्य

सेवाप्रदान तथा प्राप्त गर्ने प्रकृया

जिम्मेवार अधिकारी

गुनासो सुन्ने अधिकारी

प्रशासन शाखा

  • कर्मचारीको नियुक्ती, सरूवा, काज, विदा, तालिम र अन्य विवरणको अभिलेख व्यवस्थित गर्ने ।
  • सरकारी वकील तथा कर्मचारीहरूको आचारसंहिता पालना गर्ने गराउने ।
  • सेवाग्राहीलाई कार्यालयबाट प्रदान हुने सेवाको जानकारी दिने ।
  • सेवाग्राहीहरूको गुनासोको सुनुवाई गर्ने ।
  • कार्यालयको दैनिक प्रशासनिक कामहरू गर्ने ।
  • कार्यालयका जिन्सी सामानहरुको व्यवस्थापन गर्ने ।
  • लेखा सम्बन्धि हिसाब किताव व्यवस्थित गर्ने
  • कानुन बमोजिम प्राप्त गर्न सकिने कार्यालयसँग सम्बन्धित सूचना माग गर्न प्रचलित कानुनले तोकेको रित पुर्‍याई निवेदन दिनुपर्ने ।
  • कार्यालय प्रमुख समक्ष लिखित वा मौखिक गुनासो राख्न सक्ने ।
  • गुनासो उजुरी पेटिका मार्फत दिन  सकिने
  • लेखा सम्बन्धी भुक्तानीका लागि लेखा हेर्ने कर्मचारीलाई बिल भर्पाई र सम्बद्घ कागजपत्रहरू पेश गर्नुपर्ने ।

जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

प्रशासन हेर्ने सहायक कर्मचारी

 जिल्ला न्यायाधिवक्ता

मुद्दा शाखा

  • मुद्दाका पक्षहरूलाई मुद्दाको काम कारबाहीको बारेमा जानकारी दिने ।
  • मुद्दाको मिसिल अद्दावधिक गरी राख्ने ।
  • पेशी किताब व्यवस्थित गरी मिसिल सरकारी वकीललाई उपलब्ध गराउने ।
  • अनुसन्धानकर्तालाई आवश्यक निर्देशन दिने ।
  • अभियोजन गर्ने वा नगर्ने निर्णय गर्ने,
  • म्याद भित्रै पुनरावेदन र निवेदन मस्यौदा तयार गरि उच्च सरकारी वकिल कार्यालय जुम्लामा पठाउने ।
  • सरकारवादी हुने देवानी तथा फौजदारी मुद्दामा वहस पैरवी/प्रतिरक्षा गर्ने ।
  • कार्यालयको मुद्दासँग सम्बन्धित मास्केबारी र वार्षिक प्रतिवेदनका लागि विवरण तयार गर्ने ।
  • वयान पुर्व संकितका अधिकारहरुको जानकारी गराउने ।
  • अभियुक्त उपर लगाइएको  अभियोगका बारेमा निजलाई अभियोग दायर पश्चात स्वतः जानकारी गराईने
  • नेपाल सरकार अन्तर्गतका कार्यालयलाई विपक्षी बनाई दायर भएका मुद्दामा  प्रतिरक्षाका लागि सम्बन्धित सरकारी कार्यालयबाट सम्बद्घ प्रमाण कागजातहरू उपलब्ध    गराउनुपर्ने ।

जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

मुद्दा शाखाका सहायक कर्मचारीहरू

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

कानूनी राय  शाखा

  • संघीय सरकार अन्तर्गतको जिल्ला स्तरको सरकारी कार्यालयको कार्यालय  प्रमुखले कानूनी प्रश्नमा राय माग गरेमा कानूनी राय उपलब्ध गराउने ।
  • कानूनी राय माग गरेको र प्रदान गरेको अभिलेख राख्ने ।
  • सरकारी वकील सम्वन्धी नियमावली, २०७७ को नियम ३८ द्वारा निर्धारित प्रकृया अवलम्बन गरी राय माग गरिएमा कानुनी राय उपलब्ध  गराउने ।

 

जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

सहायक कर्मचारी

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

सूचना प्रविधि शाखा

  • मुद्दासँग सम्बन्धित सम्पूर्ण विवरणहरू मुद्दा व्यवस्थापन प्रणाली (CMS) सफ्टवयेरमा अपलोड गर्ने ।
  • कार्यालयको वेभसार्ईटमा कार्यालयका गतिविधिहरू अपलोड गर्ने ।
  • कार्यालयको र्ईमेलमा प्राप्त कार्यालयको कामसँग सम्बन्धित गरिएको पत्राचार र डकुमेन्टहरू हेरी तोकिएबमोजिमको जवाफ दिने
  • सम्बन्धित कानुन एवं निर्देशिकाले तोकेको प्रकृया बमोजिम ।

सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता,

तोकिएको सहायक कर्मचारी

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

वार्षिक कार्य

योजना कार्यान्वयन शाखा

  • कार्यालयको वार्षिक कार्य योजना तयार गर्ने ।
  • कार्यालयको वार्षिक योजना कार्यान्वयन गर्ने ।
  • कार्ययोजना कार्यान्वयनको प्रतिवदेन तयार गर्ने ।
  • वार्षिक कार्य योजनासँग सम्बन्धित क्रियाकलापबारे जानकारी लिन प्रयोजन खुलाई निवेदन दिनुपर्ने

जिल्ला न्यायाधिवक्ता/

सहायक जिल्ला न्यायाधिवक्ता, योजना हर्ने

सहायक कर्मचारी

जिल्ला न्यायाधिवक्ता

पीडित तथा साक्षी संरक्षण शाखा

  • मुद्दाका पीडित तथा साक्षीलाई परामर्श सेवा प्रदान गर्ने ।
  • बकपत्रको वारेमा पिडित तथा सरकारी साक्षीलाई फोन सम्पर्क गरी बकपत्रको जानकारी गराउने ।

 

  • बकपत्र गर्न आउदा सम्वन्धित अनुसन्धान गर्ने निकायको पत्र साथ आउनु पर्ने ।
  • अन्य विषय बुझ्न पीडित आफैं वा आधिकारीक प्रतिनिधि मार्फत उपस्थित हुनु पर्ने ।

साक्षी संरक्षण अधिकारी

जिल्ला न्यायाधिवक्ता